• Slide Image 1

    Nouse ylös!

    Usein runsaan liikunnan uskotaan kompensoivan istumatyön haitat. Istumisen haittojen ehkäisyyn kannattaa panostaa myös työajalla.

    LUE LISÄÄ!
  • Slide Image 2

    Gymba-­aktivointilauta

    Gymba-­aktivointilauta on suunniteltu auttamaan sinua seisomaan oikein. Gymban käyttö on helppoa: asetat vain levyn jalkojesi alle, siinä kaikki.

    LUE LISÄÄ!
  • Slide Image 3

    Autamme sinut ylös

    Istumatyö on vaarallista. Nouse siis ylös. Tee se heti, sillä huomenna se voi olla liian myöhäistä..

    LUE LISÄÄ!
  • Slide Image 1

    Istumisen haitat

    Tutkimukset osoittavat toimistotyöntekijöiden lihasten olevan käyttämättöminä keskimäärin 80 prosenttia työajasta ja 60 prosenttia vapaa-­ajasta..

    LUE LISÄÄ!
  • Slide Image 1

    Yksi Gymba, monta käyttöä

    Gymba-­aktivointilaudalla voit myös venytellä selkääsi, pohkeitasi ja jalkapohjiasi sekä vahvistaa nilkkojasi. Lisää käyttövinkkejä saat ottamalla yhteyttä ja tutustumalla tuotteeseen.

    LUE LISÄÄ!
  • Slide Image 1

    Istumisen haitat

    Istumatyön on todettu lisäävän muun muassa metabolista oireyhtymää. Erittäin vahingollista jatkuva istuminen on ihmisen notkeudelle.

    LUE LISÄÄ!

Autamme sinut seisomaan!

Tarvitset tuolin istumiseen ja Gymban seisomiseen.

First Feature Image

Istumisen haitat

Tutkija Arto Pesolan mukaan istumisen vähentäminen parantaisi kansanterveyttä tuntuvasti. Luomuliikunnan vallankumous edellyttää kuitenkin muutoksia työelämässä. Oikeanlaisella elämäntapaohjauksella voidaan vähentää istumisen haittoja, mutta merkittävät ratkaisut edellyttävät muutoksia myös työelämän rakenteissa.

Lue lisää.
First Feature Image

Nouse ylös!

Pitkäaikainen päivittäinen istuminen edistää elintasosairauksien kehittymistä ja lyhentää siten elämän pituutta. Tästä johtuen istumisen haittojen ehkäisyyn kannattaa panostaa myös työajalla. Lue ratkaisuehdotukset ja ota käyttöön niistä itsellesi sopivimmat. Lisäksi istuminen heikentää elämänlaatuasi.

Katso lisää
First Feature Image

Kokeile Gymbaa kaksi viikkoa ilmaiseksi!

Ihmiset seisovat usein väärässä asennossa, jalkaa välillä vaihdellen. Selkäranka on mutkalla, ja nilkat väärässä asennossa. Tällaisesta seisomisesta voi itse asiassa olla enemmän haittaa kuin hyötyä. Siksi, kun seisot, seiso oikeassa asennossa. Oikean asennon varmistat käyttämällä Gymba-­aktivointilaudalla.
TUTUSTU, VARAA TÄSTÄ

VARAA TÄSTÄ KOKEILU!

    Lisää etuja Gymba-aktiivilaudasta

  • Gymba -ohjeita

    Jos olet selvittänyt, ettei selkäkipusi johdu sairaudesta tai loukkaantumisesta. GYMBAn avulla voit venytellä alaselkääsi ja pohkeitasi sekä vahvistaa nilkkojasi.
    1. Käännä […]

  • Sairauslomapäivä noin 350 euroa

    Useat tilastot paljastavat, että vuonna 2012 selkävaivat aiheuttivat yli 330 000 sairauslomapäivää, jotka maksoivat yrityksille ja yhteiskunnalle lähes 120 miljoonaa […]

  • Istuminen=tupakointi

    Liiallinen istuminen on terveysvalistajien uusi löytö. Sen on todettu aiheuttavan samankaltaisia terveysriskejä ja ”elintasosairauksia” kuin tupakoinnin. Asiantuntijat ovat asiasta niin […]

Suomalainen tuote.

Hei! Olen yrittäjä Jarmo Pölönen. Olen kehittänyt Gymban vuosien tutkimusten perusteella. Tutkimusten ja satojen kokeilujen lopputuloksena Gymba-aktivointilauta on vihdoin valmis. Gymba-­aktivointilauta on sataprosenttisesti suomalainen tuote.

testimonial-image
Jarmo Pölönen http:gymba.fi

Älä enää aikaile. Anna meidän auttaa sinut seisomaan.